maandag 26 november 2012

IW @ AU: dag -2

Autodesk%20UniversityGetting there...

Deze morgen de wekker in Gent nog op 6 uur getikt, en dit heeft meteen al de toon gezet voor de komende dagen. Verleden jaar ben ik ingevlogen op de vooravond van AU. Een nachtje insomnia van de jetlag had er niet echt voor gezorgd dat ik fris ben begonnen.
Ik dacht deze keer iets meer ruimte te maken door een dag vroeger te arriveren... Dat was het voorprogramma van AU niet meegerekend. 


Morgen heb ik al volle dag gepand: Inventor Mold certification. Rond een uur of half zeven (lokale tijd) aangekomen in een pikdonkere Las Vegas.
Tja, de neon lichtjes komen daarmee wel beter tot hun recht ;)
Een hotelkamer heb ik kunnen vinden op de twintigste verdieping van het Manadalay Bay, waar de conferentiezalen van AU zich bevinden. Spijtig genoeg geen zicht op de strip, maar eerder op de bergen in de richting van de Red Rock canyon.
Nadat de bagage werd gedropt op de kamer, probeerde ik me nog snel aan te melden op AU, de badge gaan halen en zo... Maar ze waren reeds dicht!
Dus morgen vanaf 7 uur, want vanaf "den achten" vangt Inventor Molding al aan!!!


Inventorwizard polo'ken aandoen morgen? Zeker weten...

Jürgen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Recommended Post Slide Out For Blogger