vrijdag 2 april 2010

Natuurlijk was het een 1 april grap!

NieuwsOnderstaande banners die onze websites gisteren "sierden", waren natuurlijk een april grap. Iedere forum member kreeg natuurlijk ook een mail gestuurd wat de zogezegde overstap nog meer aandacht gaf...
Het word stilletjes aan een traditie nietwaar?


We zijn natuurlijk niet van plan om over te stappen naar SolidWorks, we gaan wel nog een hele tijd door met onze website vooral gericht op Autodesk Inventor.
De reacties waren zeer leuk zo kreeg ik na enkele minuten al deze mail van een niet nader genoemd vaste bezoeker (you know who you are!)
Een logische keuze en een gegronde reden om de site om te dopen naar SolidWorks. Al zou ik wel eens kijken of je bepaalde zaken van Inventor separaat online kunt houden voor archief mogelijkheden.

Heel veel succes met Solid Works welke ik ook een 1,5 jaar mee heb mogen werken en onderhouden. Mooi pakket ook, zit ook een leuke community achter, dus er zullen vast weer net zoveel mensen naar je site toe stromen als voorheen met de Inventor geïnteresseerden.
Ik kreeg zelfs een mailtje van onze Italiaans collega blogger: http://inventor3d.blogspot.com/: "It's WONDERFUL First April!!!!"
De reactie van Theo bot vond ik wel zeer grappig: "Haha wat een bak. het is lang geleden dat een 1 april grap zo goed aankwam. Ik viel bijna van mijn stoel."
En aan al de reacties op de post te horen waren jullie nog niet men april grap van vorig jaar vergeten! :D

Ik hoop dat je het leuk vond! Ik alvast!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Recommended Post Slide Out For Blogger