dinsdag 4 augustus 2009

Men excuses!

NieuwsDe laatste tijd heb ik het zeer druk gehad met de bouw van ons huisje.
De eindspurt is ingezet om de laatste week van september te kunnen verhuizen.
Vorige week heb ik de vloeren en faience (voor de kenners: muurtegels) geplaatst.
Jammer genoeg hadden we 2 pakken faience te kort om de muur waar de spoelbakken geplaatst worden af te werken.
De garage vloer gingen we normaal uitstellen, maar doordat de werken goed vooruit gingen zijn we er in geslaagd om deze ook nog te vloeren en op te voegen.
Het enige wat me dus nog rest is de enkele faiance tegels nog te plaatsen, op te voegen en de plinten te plaatsen.
Verder zijn men hangtoiletten ook geplaatst en heeft onze zoon Rhune deze al beiden uitgetest!
Gisteren met de folie voor de laminaat (uit Eindhoven geleverd by the way, dankzij een tip van collega Wizard Jürgen) begonnen.
Met ander woorden...zeer druk! Daarom heb ik de laatste paar dagen amper tijd gehad om iets te posten...hiervoor dus men excuses :)

Vermits ik nu terug aan het werk ben ik volop bezig de nieuwtjes uit te spitsen om op jullie favoriete Inventor website te posten...

by the way...iemand zin om men bad te komen installeren? :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Recommended Post Slide Out For Blogger