maandag 3 maart 2008

Inventorusers.nl heeft uw hulp nodig...

NieuwsEen forum waar ik al jaar en dag lid van ben heeft onze hulp nodig: inventorusers.nl.
Momenteel ondervind Klaas enkele problemen met het forum, waarschijnlijk omdat de software eens tijd is aan een upgrade. Jullie kunnen als trouw bezoeker hem hierin bijstaan:

Geachte gebruiker,

Momenteel zijn er reeds enkele weken een paar storingen en ben ik er druk mee bezig dit op te lossen met de hoster. Dit kost echter veel tijd en moeite daar ik afhankelijk ben van de behulpzaamheid van de hostende partij.

Ik ben bezig naar het kijken van workarounds en wellicht wordt het gewoon tijd om naar de allernieuwste versie te upgraden van vBulletin (forum software, laatste versie is 3.6.8 en Inventorusers.nl draait op 2.2.8). Vergeet u alstublieft niet dat deze investeringen in tijd en geld door mij privé gefinancierd worden om de site up te houden afgezien van de hosting die gesponsord is.

Ik ga sowieso op een testserver een upgrade uitvoeren zodat ik op deze server alles weer goed kan instellen voor de nieuwste versie. Jullie begrijpen dat dit veel tijd en geld kost en ook ontkom ik er niet aan een externe partij in te huren om de database om te zetten zodat wij allemaal verzekerd zijn dat alle gevens worden behouden.

Mijn vraag aan jullie is om een kleine donatie (€ 5,00) te verrichten indien je voor jezelf vind dat dit forum een meerwaarde biedt. Uiteraard zal ik iedereen die een donatie maakt vermelden in deze Topic als dank. Voor bedrijven die € 75,00 exclusief BTW of meer doneren (factuur is mogelijk) zal ik een sub-forum aanmaken waarin het logo + kleine tekst wordt vermeld.

Doneren personen voor bedrag van € 5,00 of meer kan aan
SNS-bank: 87.47.27.723 ten name van K. Gringhuis te Hengelo onder vermelding van Gebruiker donatie Inventorusers.nl

Buitelandse betalingen kunnen verricht worden met
BIC-code: SNSBNL2A
IBAN-code: NL38SNSB0874727723

Doneren bedrijven voor bedrag van € 75,00 of meer exclusief BTW kan aan
SNS-bank: 95.12.49.053 ten name van Better4life te Hengelo onder vermelding van Zakelijke donatie Inventorusers.nl
Factuur volgt per mail zo spoedig mogelijk

Buitenlandse betalingen kunnen verricht worden met:
BIC-code: SNSBNL2A
IBAN-code: NL72SNSB0951249053

Adresgegevens voor beide rekeningen zijn
Kalmarstraat 32
7559 JA HENGELO
Nederland

Uiteraard is doneren vrijwillig en niet verplicht maar hoe meer geld binnenkomt des te sneller is alles weer werkzaam doordat ik dingen professioneel uitbesteden kan.

Hartelijk dank voor jullie begrip en samen kunnen we meer...
Groeten, Klaas
Succes Klaas!

1 opmerking:

  1. Anoniem11:57

    Thanks Stefaan voor dit bericht en momenteel werkt het forum weer zoals het behoort. Door een upgrade naar MySQL 5 werden bepaalde statements niet meer goed aangeroepen en dan doen een paar ( ) wonderen om bepaalde queries :-)

    Ik ga zeker op een testserver nieuwe forumsoftware installeren om voor de lange termijn continuiteit te kunnen waarborgen voor Inventorusers.nl dus alle donaties zijn welkom en voor bedrijven is het gelijk ook een stukje PR dus mes snijdt aan twee kanten.

    Groeten, Klaas
    Administrator Inventorusers.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Recommended Post Slide Out For Blogger