maandag 15 januari 2007

Gallery: Nieuw ontwerp toegevoegd: Sneeuwman in glazen bol

Gallerij
Voor de wedstrijd van DYS was de opdracht om een sneeuwman te ontwerpen met uw CAD pakket. In de galerij kan u mijn inzending zien voor deze wedstrijd: Sneeuwman in glazen bol.

Ik heb hiervoor gebruik gemaakt van Autodesk Inventor 2008 beta en Inventor Studio gebruikt om te renderen...

Heeft u zelf ook een mooi ontwerp uit je vrije tijd of van uw firma, laat het ons weten! Wij plaatsen ze graag hier online!

PS: Alle ontwerpen in de galerij zijn alfabetisch gerangschikt!

8 opmerkingen:

  1. Anoniem12:46

    Zeg Stefaan, had je tijd over?? je moet anderen wel de kans geven om wat te winnen hoor ;-)

    ik ben benieuwd naar de uitslag, men laat op zich wachten bij DYS :-(

    groeten,

    Francis Wedema
    DYS forum lid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Francis,

    Geen tijd over, alleen grote nood aan nieuwe computer!
    De uitslag is inmiddels bekend en ik heb niets gewonnen. Alleen derde plaats maar wat ben ik daar mee hé!
    2 weken voor niets gewerkt!
    :(

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Anoniem13:09

    uitslag bekend?? ik zie nog steeds het bericht dat er nog geen winnaars bekend zijn......
    het stelt mij gerust, als jij niet gewonnen hebt dan zal ik dat ook niet hebben, maar ik ben dan ook maar een halve dag bezig geweest omdat ik de wedstrijd pas op het laatste moment zag dwz vlak voor de 8e (dat stond eerst op de site)
    maar ik vind het een erg mooi ontwerp!

    Francis

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zie maar:
    http://www.design-your-stuff.com/Gallery/Gallery_Detail.cfm?GID=21
    Blijkbaar was het toch niet goed genoeg...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Anoniem13:15

    aha lekker duidelijk!! ik zie dat de sneeuwbollen in trek waren deze wedstrijd ;-)
    zie dat ik 7e was. niet slecht voor een half dagje. tot de volgende contest zullen we maar zeggen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Yep, die vond ik ook wel leuk die van jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Anoniem13:37

    Tnx, heb jij al iets gehoord/gelezen over een design contest van autodesk dit jaar?? weer in oktober zoals gebruikelijk??

    Francis

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nog niets gehoord,
    is inderdaad altijd voor rond die periode.
    Deze start meestal in juli als ik me niet vergis...

    BeantwoordenVerwijderen

Recommended Post Slide Out For Blogger