vrijdag 15 november 2013

Belangrijk bij update naar Windows 8.1

Service Packs & UpdatesWim Pepping, één van onze bekende gezichten op het forum.
Mailde ons dat hij zopas een update heeft gedaan naar Windows 8.1
Dit ging blijkbaar niet van een leien dakje, hieronder zijn verhaal:
"Gisteren heb ik mijn Windows 8  geüpdatet naar Windows 8.1. Toen kwam ik erachter dat mijn verkenner steeds crasht als ik met mijn rechtermuisknop op een map klik. Een oplossing hiervoor kon ik op het internet niet onmiddelijk vinden.Vandaag kwam ik erachter dat Inventor ook niet meer wil opstarten. 2012, 2013 en 2014 niet. Alleen een foutmelding kreeg ik te zien.Na veel zoekwerk kwam ik erachter dat Autodesk voor de versies 2011 t/m 2012 hotfixes uitgebracht heeft om dit op te lossen. 2013 zit dit in de laatste Service Pack. Na deze te hebben geïnstalleerd was het verkenner probleem ook voorbij.Met dit bericht hoop ik mensen die 8.1 gaan installeren de stress die ik gehad heb te besparen."

Stress willen we allemaal niet, dus helpen we graag om deze info te verspreiden :)

De Hotfixes kan men via deze link downloaden:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Recommended Post Slide Out For Blogger