dinsdag 1 december 2009

Lego Technik

YouTubeLeden van ons Beyond IW forum zullen dit weekend wel gelezen hebben dat de sint bij ons thuis reeds is langs geweest. Wat normaal is, hij kan immers niet overal tegelijk zijn op 6 december en daarom spreid hij natuurlijk liefst de cadeautjes...
Ik heb wel bijna 3 uur bezig geweest om zijn Lego politiekantoor met vliegtuig erbij in elkaar te stoppen, toch vind ik dit nog steeds leuk en het beste speelgoed dat er is naar mijn bescheiden mening. Jammer genoeg kon ik men zoon (nog) niet warm maken voor Lego van Star Wars.

Of ik Lego dan ook in Inventor ga tekenen? For sure not! Dat laat ik liever aan anderen over die er de tijd voor nemen om Lego Technik ontwerpen in Inventor te modelleren...
Deze video werd zopas toegevoegd aan Youtube:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Recommended Post Slide Out For Blogger