dinsdag 18 augustus 2009

Ipropex.Net 2009

ToolsEen tijdje geleden ging ik op zoek naar een addin voor inventor dat je Iproperty's laat zien in de Windows Explorer.
Dit niet zonder succes...
Ipropex2009 is de software dat je nodig hebt. Na de testversie te downloaden merkte ik al snel op dat deze Tool toch niet goed genoeg was voor mijn gebruik.
Het lag niet aan de prijs want 79 Euro is nu niet de grootste kost. Alleen merkte ik op dat Explorer een pak trager reageerde bij het openen en kopiƫren van onderdelen. Dit mankement kan aan mijn PC liggen.


Daarom Test het eens uit, en laat ons weten hoe het draait. Want ik vind wel dat deze tool enorm handig is om stukken terug te vinden zonder gebruik te maken van de Vault.

Het biedt alle standaard Iproperty's aan, plus nog een heleboel custom property's die je zelf kan instellen. Het is alleen verkrijgbaar in een duitse versie, maar dat vormt geen enkel probleem voor gebruik.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Recommended Post Slide Out For Blogger