donderdag 2 april 2009

Winnaars Inventor 2010 Licentie

humorWie ons gisteren een goede reden kon geven waarom u een Inventor 2010 licentie van ons zou moeten krijgen, die maakte kans om één van de drie licenties die we ter beschikking hadden te winnen.

Diegene die een beetje oplettend waren, die hadden gemerkt dat het gisteren 1 april was!!! Ik kon het niet laten om (alweer) een grap uit te halen op onze website...
Al diegene die ons dus een fantastische reden, sommige een beetje meelijwekkend, hebben gemaild die zijn allen bij de neus genomen!

Laat ik jullie even meegenieten van de verschillende mails die ik gekregen heb (om privacy redenen heb ik bij sommige de bedrijfsnaam verwijderd en naam ingekort...):

Hoi ,

Volgens mij is dit weer een 1 april grap van jullie.
Het klinkt te mooi om waar te zijn.
maar indien niet verdien ik het wegens mijn opportunistisch kantje :p

Fréderic Vandenplas
Stefaan: Toch op 2 paarden wedden

Goedendag,

Wij zouden graag het Inventor pakket ontvangen, aangezien wij nog niet zo lang bezig zijn met ons bedrijfje en ik graag met Inventor wil werken om onderdelen te kunnen modelleren en tekenen. Zoals u misschien kunt u begrijpen is een licentie voor een beginnend, klein, bedrijfje niet te betalen. Daarom lijkt het mij fijn als wij toch legaal met Inventor kunnen werken, aangezien het het beste tekenprogramma is waarmee ik ooit heb gewerkt.

G.

1 april, ik was er bijna ingetrapt!
Guido Godrie
Stefaan: En u had ik dan nog het liefste erin zien lopen!

Beste,
Bij deze wil ik U graag laten weten dat ik geen boekenkast heb, maar wel enorm veel zin om een boekenkast te tekenen in het nieuwe Autocad Inventor 2010 programma en ook om zo mijn boekenkast te kunnen blijven updaten
met de nieuwste versie,
Groeten,

Andy Busschaert
Stefaan: Het zal een Ikea kast worden vrees ik...
Even later krijg ik van Andy de volgende mail...hij had het door :)
Wat betreft die gratis autodesk licentie wordt deze verstuurd per aprilvisje!!!

Hallo wizards,

Bij mijn vorige werkgever had ik een laptop tot mijn beschikking incl. Inventor (2008).
Maar een jaar geleden ben ik van baan verandert , dus geen Inventor meer thuis omdat ik mijn laptop moest inleveren

Helaas mijn huidige werkgever heeft (nog) geen Inventor licenties dus ook geen subscription.
Aangezien ik bij onze klanten gedetacheerd wordt (zelfs als "inventor deskundige") kan ik ook geen gebruik maken van hun subscription, dus weer geen Inventor voor thuis.
Volgende week wordt IV 2010 geïnstalleerd, maar ik heb me, met uitzondering van de beta, nog niet echt in de nieuwe versie kunnen verdiepen
Het zou dus mooi zij dat ik binnenkort met 1 van de 3 AutoCAD Inventor 2010 licenties thuis ook weer aan de slag kan, kan ik de klant ook beter tot dienst zijn.

Groeten,
E.

Dag Heren van Inventor Wizard
Gaarne wil ik uitleggen waarom u juist naar mij een Inventor versie zou doen toesturen.
Ik ben een zeer fanatiek Acad en Inventor gebruiker.
Met Inventor ben ik sinds een jaar bezig om alles onder de knie te krijgen.
Hierdoor bezoek ik regelmatig jullie site om dankbaar gebruik te maken van de info die jullie aanbieden.
Er zijn namelijk maar weinig nederlands talige sites die een zulk aanbod hebben op Inventor gebied.
We zijn onze bedrijfs onderdelen in de bibliotheek aan het plaatsen om van daaruit onze assys te maken.
Ik ben ook aanwezig op diverse forums om andere te helpen zowel voor Acad als Inventor.
Maar om nu up to date te blijven moet je ook met je software up to date blijven.
Ik heb vandaag nog een seminar bij gewoond van Inventor 2010 om up to date te blijven.
Wat ik daar weer zag wat er allemaal met Inventor kan, het gaat steeds verder met name Digital Prototype en Stress analyses.
Van dat laatste zou ik meer willen leren wat wellicht in jullie versie mogelijk is.
Maar wat is nu het geval wij hadden Subscription maar zoals bij vele bedrijven hebben ook wij last van de recessie en werd op de Subscription bezuinigd waardoor ik de nieuwe versie misloop.
Dat is vervelend want zo blijf ik niet up to date en kan ik minder snel andere collega’s helpen op de forums.

Daarom vind ik het een goede rede om juist mij die ene versie toe te sturen.
Vertrouwende U voldoende te hebben overtuigd.

Met vriendelijke groet.
J.
Stefaan: Een winnaar voor mij :)

Beste Stefaan.

Tijdens een cursus autocad, heb ik kennis gemaakt met inventor en ben sindsdien verknocht dit programma.
Heb dit bij mij baas aangekaart en deze was ook enthousiast. Na wat probeerwerk ook serieuzer werk gaan doen met dit programma en met steeds probeerversies en aan de gang blijven met systeemdatum verzetten en zo al meer.
Na drie keer een offerte binnen te hebben en eigenlijk met goed overleg wilde we het programma bestellen maar steeds hebben we de pech gehad dat we tegen een reorganisatie aanlopen.
De laatste was afgelopen november en weer een aantal mensen op straat.
Het zal deze keer wel een hele tijd duren voordat er weer geld is om een licentie te kopen, gelukkig heb ik mijn werk nog en klooien we verder met systeemdata en zo.
Thuis doe ik met inventor lego nabouwen wat naast mijn muziek maken mijn grootste hobby is en zeer leuk blijft om te doen.
Misschien reden genoeg voor een echte licentie waarbij mijn baas en ik zeer zeker in de nopjes zullen zijn.

En verder heb je een leuke site die ik vaak bezoek en veel leuke en leerzame dingen uit kan halen,

Groetjes en alvast bedankt,
B.
Stefaan: Ik leef met je mee en dat is geen grap!

Comments zijn altijd welkom!

1 opmerking:

  1. "Thuis doe ik met inventor lego nabouwen"

    Daar hebt ge inventor niet voor nodig, en daarbij veel te veel werk om alle beschikbare blokjes na te tekenen. kijk maar is op bijgevoegde link, gratis prog om met blokjes te spelen

    http://ldd.lego.com/download/

    BeantwoordenVerwijderen

Recommended Post Slide Out For Blogger