dinsdag 14 april 2009

a Cool lamp!

NieuwsAllereerst allen een zalig Pasen toegewenst!

Dit weekend toen ik in de doe-het-zelf zaak even binnenstapte om alweer wat materiaal te halen voor men bouw heb ik mezelf getrakteerd op een Philips LivingColors lamp. Die had ik al enkele weken op het oog en heb me uiteindelijk niet kunnen bedwingen!

Op die manier wat extra sfeer in huis brengen is kinderspel, letterlijk dan, want men zoon van 3 wist direct hoe hij een kleurtje moest kiezen. Hoe vlug die kleuters allemaal met de huidige technologie weg zijn is onvoorstelbaar.

In de plaats van een staanlamp, te die me teveel energie verbruikt, heb ik nu verlichting met slechts 4 power LED's!
Alleen het rood durf ik niet zo te gebruiken...

meer info: Philips LivingColors

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Recommended Post Slide Out For Blogger