donderdag 30 oktober 2008

Site update: Search engine

NieuwsMenig aantal personen vind al makkelijk zijn weg naar de search engine, die is toegevoegd aan de Home en Tips 'n Tricks pagina, om in onze Tips 'n Tricks te zoeken.
Zelf gebruik ik deze ook af en toe omdat bijvoorbeeld iemand me een bepaald probleem voorschotelt waarvan ik zeker ben dat we de oplossing in onze Tips 'n Tricks hebben.
Op die manier vind ik deze sneller terug dan de lijst te gaan overlopen.
We hebben immers al meer dan 100 Tips 'n Tricks op Inventor Wizard staan (waarvoor dank ook aan alleen die er ooit al ééntje hebben gemaild!)

Wat ik zelf ondervond is dat het niet handig is, wanneer je een zoekopdracht hebt uitgevoerd, het zoekscherm niet meer op de resultatenpagina staat. Waardoor je eerst naar een andere pagina moet gaan om opnieuw een zoekbewerking uit te voeren.
Daarom heb ik deze ook toegevoegd aan de resultaten pagina.
Het woord of woorden waarop je zocht blijven staan zodat je uw zoekopdracht eventueel nog kunt uitbreiden, vind je niks kun je onmiddellijk een andere zoekopdracht starten!

Handig? Probeer het gewoon!

2 opmerkingen:

  1. Een van die geweldige zaken van Google, waar ik ook al wat mee heb getest.

    Dit is een mooie functie die je er nu aan toegevoegd hebt, hoef ik het niet meer zelf in de google search balk te doen met site:inventorwizard.nl.

    Keep up the good stuff!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thanks Sanne!
    We blijven onszelf heruitvinden :)

    BeantwoordenVerwijderen

Recommended Post Slide Out For Blogger