donderdag 15 mei 2008

Laat ons iets anders posten....

NieuwsIk weet niet wat jullie muziek smaak is maar mag ik het even over de mijne hebben?
Aanleiding hiertoe is de aanstormende release van één van man favoriete bands: Disturbed.
Hun nieuwe CD "Indistructible" zou op 3 Juni in de rekken bij je platenboer moeten liggen.




Niet bekend? Bekijk dan hun trailer over hun nieuwe CD:

Ook jouw stijl? Dan kan ik u hun eerste single aanbieden: Inside the Fire.

Niet jouw stijl? Surf dan naar hier :D

2 opmerkingen:

  1. Anoniem20:27

    Ha Stefaan,

    Zo leer je iemand nog eens kennen! 't zal wel komen omdat we de hele dag met "metal" in Inventor bezig zijn zeker?

    Vroeger, toen ik nog wilde haren had, kwam ik vaak in d'n Biebob en jaarlijks op de Graspop Metal Meeting. Heb ik je vast wel eens haast tegen het lijf gelopen zeker?

    Ze kunnen bij mij op 't werk altijd horen als ik idw's van m'n modellen aan het maken ben. Dan is mijn kantoor ook gevuld met zware metalen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Guido,

    Hier staat bij mij full continue de muziek op, ofwel Studio Brussel ofwel Kink aardschock radio uit Nederland een geweldige webradio!
    Link: http://www.kinkfm.com/kinkaardschok/
    Natuurlijk alles via oordopjes :)

    Ik durf wel eens wat op men tafel liggen kloppen of wat mee te zingen...

    BeantwoordenVerwijderen

Recommended Post Slide Out For Blogger