dinsdag 8 april 2008

Nieuwe SpaceNavigator!

3dconnexionEr is een nieuwe telg bijgekomen in de 3DConnexion familie: De SpaceNavigator voor Laptops.
Deze SpaceNavigator voor laptop is kleiner en lichter dan zijn grote broer de SpaceNavigator en bovendien heeft hij een handig opbergzakje om deze in op te bergen...
Er bestaat ook een pakket met daarbij een Logitech® VX Nano draadloze Laser Mouse en het handige opbergzakje.

De prijs ligt tussen de €120 à €150 voor het pakket met muis.
Hoeveel de SpaceNavigator voor laptop apart kost is nog niet bekend.

Waar ik me wel zorgen om maak is of het beperkter gewicht niet in uw nadeel zal spelen wanneer je met deze nieuwe SpaceNavigator werkt, een te licht gewicht zou er voor kunnen zorgen dat deze niet goed op zijn plaats blijft...

2 opmerkingen:

  1. Anoniem08:52

    Helaas, te laat voor mij. Ik heb al een tijdje dezelfde muis met de gewone spacenavigator bij m'n laptop, en moest dus zelf m'n opbergdoosje bedenken. Dat is een klein broodtrommeltje met schuiminleg geworden.

    Een nadeeltje aan deze muis: je kunt geen actie koppelen aan drukken op het scrollwheel. Ik gebruik dit erg veel om te pannen in Inventor. Dit heb ik nu gekoppeld aan het knopje achter het wieltje, maar het blijft verwarrend

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, dan hoor je 's morgens vast: "Schat je bent je boterhammen vergeten!"

    Die opmerking over het scrollwieletje heb ik ook van onze collega Ivan Peeters gekregen. Lijkt me inderdaad niet zo handig.

    BeantwoordenVerwijderen

Recommended Post Slide Out For Blogger