vrijdag 7 maart 2008

Microsoft StartKey

Microsoft Stuff
Microsoft werkt momenteel aan een project waarmee je een flash drive kunt veranderen in jouw “Windows companion” ook bekend onder de naam "StartKey".
Met deze zou je dan alle instellingen die je graag overal meeneemt op die flash disk kunnen plaatsen. Zoals Wallpapers, Shortcuts, contacts, data, ...
Zo zou je éénder welke pc omvormen tot jouw werkomgeving. Waarschijnlijk een beetje te vergelijken met de verschillende gebruikers die je op een pc kunt aanmaken, in combinatie met documenten die je mee kunt nemen...

Lijkt me wel interessant, hoef ik niet met men laptop steeds rond te sleuren.
Zelf gebruik ik regelmatig Google Docs omdat ik ook deze documenten kan raadplegen gelijk waar ik ben. Ik hoef enkel een pc voorhanden te hebben met internetaansluiting.

meer info

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Recommended Post Slide Out For Blogger