donderdag 22 november 2007

Vakkanjers on tour deel 7

Nieuws
De WorldSkills 2007 zijn geschiedenis. De prijsuitreiking is achter de rug. Eremetaal zat er helaas niet in voor de negen Vakkanjers, maar met medailles voor excellent vakmanschap in zes van de zeven wedstrijdvakken hebben de mannen ondubbelzinnig aangetoond tot de mondiale top te behoren.

John Tillema haalde niet minder dan de 5de plaats en een medaille voor excellent vakmanschap!! Slechts 9 punten kwam hij tekort om op het podium te staan, als dat geen puike prestatie is!

Een woordje van John:
“Ik zat er vreselijk dicht tegenaan. Vooraf had ik getekend voor een vijfde plaats en een medaille voor Excellent Vakmanschap, want hier strijd je tegen de absolute wereldtop. Toch heb ik een dubbel gevoel. Ik ben dan wel de hoogst geĆ«indigde Europeaan, maar ik had met een klein beetje geluk gewoon op het podium gestaan. Ik heb er in elk geval alles aan gedaan, anderhalf jaar lang. Meer kun je niet doen. Daarom stap ik toch met een tevreden gevoel het vliegtuig in.”
Klik op deze link voor de laatste update vanuit Japan in het digitale magazine vol met nieuw fotomateriaal.


Alle foto's
van deze wedstrijd kunt u hier bekijken.

1 opmerking:

  1. Thanks A Lord For Publish In Your Blog, This Is A Great Things To Learned Many Information. Keep Posting Many Blogs Like This.
    Web portal development company in chennai, Web portal development services in chennai

    BeantwoordenVerwijderen

Recommended Post Slide Out For Blogger