woensdag 6 december 2006

IW: Nieuwe wedstrijd! Nog meer prijzen!

Sinterklaas is langs geweest deze morgen en hij heeft wat achtergelaten...

Zoals we jullie beloofd hadden starten we een nieuwe wedstrijd.
Hiervoor moet u opnieuw 3 Inventor vraagjes en een shiftingsvraag beantwoorden.
Uw antwoorden moet u doormailen voor 31 januari 2007.

Als eerste prijs hebben we opnieuw een boek Inventor 11 van CAD/College voor u klaar liggen.
Als tweede prijs een USB stick van Autodesk (256MB).

Bart Ribbens was de winnaar van de vorige wedstrijd, met zijn antwoord op de schiftingsvraag (56 personen) zat hij het dichtst bij het juiste antwoord.
Zijn reactie toen hij vernam dat hij gewonnen had:

"Dankjewel !!!

Ik ben enorm blij met het boek. Ik heb ooit het boek van IV 9 gekocht, maar
nu staan er leuke uitbreidingen in over vault (waar ik toch nog wat
problemen mee heb wegens tijdgebrek) en FEA wat ik tot hiertoe alleen kon in
Nastran visual desktop. Kon je ook wel rechtstreeks vanuit inventor
modellen doorsturen, maar toch.

Ik wil jullie toch hartelijk bedanken want ik ben er echt heeeel blij mee.

Met vriendelijke groet,
Bart Ribbens"
Surf dus snel naar de Wedstrijd pagina!

We wensen jullie opnieuw veel succes!
Het Inventor Wizard Team

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Recommended Post Slide Out For Blogger